Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

maandag, november 08, 2004

Voor mijn tijd

He's back!

Er wordt om mij heen al weken gezeurd: 'Ze moeten Michael Mols halen!' En vanaf afgelopen zaterdag lopen deze 'zeurpieten' met een big smile op hun gezicht. Want Michael Mols ís terug! En hoe... Althans, dat laatste moet ik nog zien, want ik ben van ná Michael Mols. Ik weet niet hoe de jongen speelt, wel dat hij groot geworden is bij FC Utrecht én dat hij bij geen andere Nederlandse club zou willen spelen. En zondag is hij voor het eerst te bewonderen in het thuisduel tegen RBC Roosendaal. Ik ben benieuwd, waarom 'ze' Mikey Mols moesten halen... al is het maar om een beetje te plagen. Ze plagen mij immers ook met Hansie van de Haar...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown