Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

donderdag, november 04, 2004

Dnj... Denjep... De-nepper...?

UEFA CUP

Vanavond is het dan zover: de eerste thuiswedstrijd in de tweede ronde van het UEFACup toernooi van FC Utrecht. Tegen Zaragoza werd er in Spanje verloren, maar vanavond...

Tja, ik hoop op een glorieuze overwinning. En de jongens gaan ook zeker weten hun allerbest doen (dat zeggen ze namelijk bij de interviewtjes op Radio M), dus dat zit wel goed. Ik ben morgen vrij, dus ik kan aanmoedigen naar hartelust... niemand die er last van heeft als ik morgen mijn stem kwijt ben, toch?

Maarre: wat misschien nog een leuke tongtwister kan zijn is de tegenstander... althans, de náam van de tegenstander. De jongens van de FC hebben geoefend, bij hen rolt het al lekker van de tongen af. Maar ik zou vanavond eigenlijk René v/d Berg en Pieter van Schaik in hun enthousiasme wel willen horen struikelen.

We spelen tegen Djnepr (afgekort)!
En we gaan er helemaal tegenaan!

Forza Utereg olé, olé, olé. Let's keep singing for our FC!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown