Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

maandag, november 15, 2004

Zelf gevoetbald?

Spierpijn

Tijdens het zien van de niet zo beste wedstrijd tussen FC Utrecht en Roda JC, riep ik al een keer uit dan Jean Paul de Jong en Michael Mols toch wel erge spierpijn moesten hebben na afloop. Nou, ze waren niet de enige! Alsof ik zelf gevoetbald had, zo stijf kwam ik van de tribune af: het was kou op de spieren. En aangezien ik afgelopen zaterdag al cru gewekt was met een stevige kuitkramp was dat niet zo lekker... Maar vanmorgen stond ik weer op met spierpijn. Zou dat iets te maken hebben met die kast en bank die ik gisteravond nog verplaatst heb?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown