Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

dinsdag, augustus 03, 2004

Nieuwe Oranje Middenvelder

Selectie

Gefeliciteerd Pascal, met dat je bent geselecteerd voor Oranje. Nu kun je eindelijk laten zien dat je het waard bent dat iedereen (behalve bepaalde journalisten die sowieso nooit voor FC Utrecht als Feyenoordspelers zijn) je continu noemt als dé nieuwe middenvelder van het Nederlands Elftal.

Ik las trouwens in het Utrechts Nieuwsblad van vandaag dat in het contract van de nieuwe bondscoach Marco van Basten is opgenomen dat 'Oranje herkenbaar, aanvallend en attractief moet voetballen'.

Nou, met spelers als (onder andere natuurlijk) Dirk Kuijt en Pascal Bosschaart moet dat toch geen problemen op gaan leveren, dunkt me. Zet hem op jongens, laat zien dat jullie het waard zijn en dat het een eer is om in het Oranjeshirt te lopen!

Misschien dat het Oranjekoortsvlammetje nu bij mij weer aanlaait tot een groot vreugdevuur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown