Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

maandag, augustus 23, 2004

Utrechts feestje

Dag Roosendaal

We begonnen dit seizoen prachtig met de Johan Cruiff-schaal. De eerste wedstrijd in de Ere Divisie was een nipte nederlaag, maar gisteren, thuis in dat prachtig nieuwe Galgenwaard, won FC Utrecht met maar liefst 5 - 1 van RBC Roosendaal. De opkomst was weer kippenvel (vooral door papa's yell: 'Hup Kampioenuh!!!!') maar zonder Eye of the Tiger. Nu hadden we een hele speciale, internationale opening. Ook heel gaaf!
Het feest was in de eerste helft iets minder, hoewel FC Utrecht veel beter was (werd zelfs gezegd op Studio Sport, ik wist niet wat ik hoorde!) en bij rust was het dan 1-1. Maar na de rust werd het dus vijf treffers van Utrecht tegen een voor RBC Roosendaal. Drie treffers voor Hans van de Haar (als hij ze niet gemaakt had, was hij onder de grasmat gestopt door zijn medespelers...), eentje voor de nieuwe Tim Cornelisse en eentje voor Stefaan Tanghe. Jean-Paul de Jong speelde zijn 300ste competitiewedstrijd voor FC Utrecht en kreeg bloemen. Of te wel één groot feest gisteren in de Galgenwaard... En ik? Ik ben een beetje schor dervan. Maar dat kan ook van het nachtelijke gondelritje in de Efteling zijn gekomen afgelopen zaterdag... Toch?

Forza!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown