Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

woensdag, augustus 04, 2004

SoulBlues ~ update

Kaartje

Er lag vandaag een kaartje voor mij op tafel voor mij van de uitgeverij uit Rotterdam... Het manuscript is ontvangen en ik krijg zo spoedig mogelijk bericht over wat ze ermee gaan doen... nog effe doorduimen dus.

Ik verexcuseer me bij deze vast voor alle vreemde nervositeitsuitspattingen die ik bezit (schreeuwen, maf doen, hard rijden met Keevie, rood worden) die ik normaal ook doe, maar nu extra veel. Jullie zijn gelukkig allemaal heel geduldig en meelevend.

Dus even de oordopjes in...
Aaaaaaaaaaargh

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown