Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

donderdag, augustus 05, 2004

Zing je effe mee?

Aircoblues

'Airco aan?'
'Ik krijg keelpijn van de airco.'
'Maar ik heb het zo-hoo warrum!'
'Iemand bezwaar als we het raam open zetten?'
'Ja, want ik wil de airco aan.'
'Daar word ik toch zo ziek van...'
'Ja, wat wordt het nu, als we nog langer wachten is de dag voorbij.'
'Raam!'
'Airco!'
'We kunnen ook beide...'
'Dan heb je niets aan de airco.'
'Maar van buiten waait het ook naar binnen... kijk, zelfs de plant is van de vensterbank gevallen.'
'Ooh... ikhebhetwarm...'
'...'
'Van zo'n dagelijkse discussie koel je ook niet af hoor.'

Ik heb de aircoblues...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown