Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

dinsdag, augustus 31, 2004

Loyaal & elegant

Paard

Mijn Chinese Sterrenbeeld is Paard en dit is de karakteromschrijving. Veel ervan klopt wel, maar ik kan best een geheimpje bewaren. Ik heb er vaak uit enthousiasme wel moeite mee, maar als het écht een geheim moet blijven dan kun je echt wel bij mij terecht. Pssst... heb je het al gehoord...

Elegant, loyaal, vriendelijk en bezield. Het Paard is meestal populair en aantrekkelijk, en een geboren gastheer of -vrouw. Paarden houden van bijeenkomsten en kunnen anderen in beweging zetten en inspireren. Ze zijn levendig en onafhankelijk met leidinggevende capaciteiten. Eerlijk en direct. Ze hebben een fel temperament, en ze kunnen slecht geheimen bewaren. Ook heeft een Paard een brede belangstelling, onderneemt veel verschillende activiteiten en leeft daardoor vaak in tijdgebrek. Een Paard is een echte pragmaticus, bij een probleem wordt direct een oplossing gezocht. De eigen mening wordt snel en vaak verkondigd. Betrouwbaarheid is een van de beste eigenschappen van het Paard, een Paard doet altijd wat het heeft beloofd. Een betrouwbare en loyale vriend die je in een crises niet zal laten vallen. Als kind kunnen Paarden eindeloos vragen stellen, ze absorberen informatie, maar zijn geneigd al snel op te geven wanneer iets hen te moeilijk wordt. Het moet allemaal niet teveel moeite kosten. Ook driftbuien zijn een Paardje niet vreemd. Als volwassene heeft een Paard graag kinderen om zich heen. Paarden zijn goede ouders, erg geduldig, maar verwachten van hun kinderen wel dat ze gehoorzamen en zich aan de regels houden.

Nou, dat is toch een mooie karakterbeschrijving!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown