Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zaterdag, juni 26, 2004

Boris' motto

Keeping the soul alive

Okay, de meesten zijn de leuze wel zat (ik niet, ik vind het leuk dat er weer eens iemand met een lijfspreuk rond loopt), maar als je het kersverse debuutalbum van Boris beluisterd (genaamd Rely on Me), dan hoor je dat hij zeker de Soul in leven houdt!

Een knaller van een cd. De nummers zijn een beetje Prince meets Michael Jackson meets Bill Withers en een beetje Justin Timberlake... maar toch ook weer niet.

Het is echt Boris zoals we hem hebben leren kennen. Zwoele, soms heel rauwe stem. Mooie en ondeugende teksten. Lekkere beats. Tja... zo komt hij natuurlijk nooit uit mijn cd-speler!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown