Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zondag, juni 06, 2004

Liedje van mama

Mercy, mercy, mercy

Pa doe, pa doe, pa doe, pa doe da daa
Pa doe, pa doe, pa doe, pa doe da daa
Pa doe, pa doe, pa doe, pa doe da daa
Pa doe, pa doe, pa doe, pa doe da daa
Pa pa, da da, doe doe, da da, pa pa, da da, doe doe, da da pa
Pa doe da doe da doe da DOE, pa doe da doe da doe da
Pa da doe da dam, da da dam, pa da daaa, pa daaa, pa da.


Niet veel mensen zullen weten wat hier de melodie van is. Ik wel. En gelukkig kan ik dit uit mijn hoofd spelen, met zijn ogen dicht, want als ik dit liedje van mama speel, kan ik toch niet zo veel meer zien... Als zij het maar hoort.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown