Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

maandag, juni 07, 2004

Besje a Italiano

Nome da Donna

Ik mail sindskort met een Italiaan om mijn Italiaans te verbeteren. Nu vroeg hij de vorige keer waar mijn naam vandaan kwam, want hij kende het als een jongensnaam. Maar het is een oudhollandse meisjesnaam, ofwel in het Italiaans: una nome da donna olandese antico.

Bij het opruimen van mijn mailbox kwam ik het volgende tegen:

BERRY English
Either means "berry" from the English word referring to the small fruit (feminine), or else is a variant of BARRY (masculine).

Meer weten over mijn naam? Lees dan ook eens: What's in MY name?.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown