Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zondag, juni 01, 2014

Foto van de Maand

Meiregen maak dat ik groter word...! Nou we hebben heel wat regen gezien afgelopen maand. Daardoor heb ik veel tijd binnenshuis doorgebracht. Helaas gingen wat geplande dierentuinuitjes niet door waardoor ik heel ander soort fotootjes heb kunnen maken. Maar... ondanks de regen toch ook veel buiten geweest als het zonnetje scheen. Zo hebben we al lekker buiten kunnen eten. Met iets heel lekkers erbij. Want zelfs als het regent kun je heel veel leuke dingen doen. En foto's maken. Daarom presenteer ik de foto's van de maand mei!

3 mei: Zaterdags potje HeroClix, even een scène uit The Winter Soldier naspelen


4 mei: met de hele club naar Diergaarde Blijdorp, wegsmelten bij de Hyena pup


7 mei: Sammie met mijn petje op


15 mei: Oppaasen! Volgens mij hebben ze een geheimpje samnen...


19 mei: genieten van het zonnetje, in de deuropening


22 mei: Tapas eten aan de Gracht - uiteraard met een lekker glaasje Sangria


24 mei: trotse tante, mijn grote kleine vent op de saxofoon


26 mei: even tot rust komen in DierenPark Amersfoort - deze meneer loerde toch mooi even in de camera


26 mei: uitproberen hoe de flitser werkt levert soms een mooi portretje op


27 mei: persopening The Art of the Brick in Amsterdam EXPO

Ook gevangen in drie blogs:
Keevie & Ik en andere verhalen
Writing Berries
Cookie Report

30 mei: Sammie vindt zijn fort op de bank wel leuk


4x Funicure

Flower Power
Pink Zebra
Siberische Tijger
Golden Lion

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown