Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zaterdag, juni 14, 2014

Oranje boven Nailart

O M G! Wat was dat genieten gisteravond. Het WK 2014 is voor Nederland wel heel spectaculair begonnen! 5-1 gewonnen van Spanje met wel 5 beauties van een goals. Uiteraard was ik er gisteren de hele dag al klaar voor met deze bijzondere Hollandse funicure. Gewoon simpel met oranje (Rita Ora Colour Rush #Oragasm), rood (essence Hup Holland Hup Topscorers), wit (essence Hup Holland Hup Hattrick!) en blauw (essence Hup Holland Hup Wilhelmus van Nassauwe) en mijn dotting tool natuurlijk. Hoewel het op de foto niet zo lijkt, kloppen voor mij beide handen als het om de volgorde rood, wit en blauw gaat. De vlaggen op de nagels van mijn duimen heb ik gemaakt door eerst de nagels van twee dunne laagjes wit te voorzien en vervolgens met de dikke punt van de dotting tool de andere kleuren aan te brengen. Simpel en heel effectief. En ik denk dat het heeft geholpen! Mocht de funicure de volgende wedstrijd niet halen dan lak ik ze gewoon opnieuw!
Oranje BOVEN mensen, het gaat een spetterend WK worden. HUP HOLLAND HUP!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown