Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

woensdag, juni 04, 2014

Funicure: zwart/wit met hondenpootje

De funicure van deze week is simpel, elegant, een beetje 80s en helemaal Sammie. Sammie is mijn knappe knapperd: een boomertje in wit met zwart. Deze simpele nailart bestaat uit twee kleuren en een snel drogende topcoat. Lak al je nagels wit (ik heb hiervoor White Hot Love van Rita Ora gebruikt) behalve je ringvinger, die lak je zwart (Catrice Black To The Routes). Laat goed drogen en breng zonodig een tweede laagje aan. Is het goed droog? Neem dan een beetje witte nagellak (ik heb hiervoor White van W7 gebruikt) op een dotting tool en teken op de zwarte nagel een wit pootje. Je kunt vervolgens nog zwarte pootjes op de witte nagels zetten. Ik heb er voor gekozen om dat niet te doen. Vind je witte nagels wat te wit? Draai het dan om! Lak al je nagels zwart, behalve je ringvinger en lak die wit en zet er vervolgens een zwart pootje op. Uiteraard bescherm je de nailart met een sneldrogende topcoat (E.L.F. Quick Dry Top Coat). Woof!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown