Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zaterdag, juni 28, 2014

Waar is juni gebleven...?

Kijk ik net in mijn agenda, zie ik dat het alweer 28 juni is. 28 juni! Waar is die maand gebleven? Nou ik weet het wel hoor, het is zo'n beetje de drukste en volste maand van het jaar tot nu toe geweest. Qua werk en leuke dingen. Ik zet het eens even op een rijtje (kun je vast nagaan wat dat voor de foto van de maand gaat betekenen begin volgende week). Let wel, dit zijn vooral de uitjes en bijzondere dingen, niet het sporten en werken wat normaal al in mijn programma zit:

- 1 juni: dansvoorstelling van mijn jongste neefje
- 3 juni: jongste neefje uit school halen in verband met Avondvierdaagse en bandrepetitie
- 5 juni: jongste neefje is jarig / broer en oudste neefje inhalen voor de Avondvierdaagse
- 7 juni: jongste neefje viert zijn zesde verjaardag
- 8 juni: extra gewerkt op zondag
- 9 juni: dagje DierenPark Amersfoort
- 10 juni: extra bandrepetitie
- 11 juni: optreden Filmavond UCK
- 13 juni: dagje Dolfinarium met me lieve neefjes / begin WK voor Oranje, 5-1 winst op Spanje
- 14 juni: gewerkt op zaterdag / Vadernacht in DierenPark Amersfoort
- 15 juni: Vaderdag in DierenPark Amersfoort
- 16 juni: uit eten geweest
- 17 juni: band repetitie (laatste van het seizoen)
- 18 juni: tweede wedstrijd NL op het WK (weer winst, nu 3-2 tegen Australië)
- 19 juni: met Ploon mee naar de oogarts / 's avonds verjaardag van me nichtje
- 21 juni: met mijn jongste neefje naar de zwemles / 's avonds met zijn allen naar TOM JONES!
- 22 juni: dagje Ouwehands Dierenpark in Rhenen
- 23 juni: na een spannende wedstrijd wint ook NL van Chili (2-0), door als groepshoofd
- 24 juni: en de rest van de week mooie grote opdracht binnen gekregen, iedere dag buffelen
- 26 juni: coaching sessie én een persevent in Amsterdam / tot half 11 's avonds zitten schrijven
- 27 juni: HEEL VEEL GESCHREVEN - laat de computer uitgezet, gedroomd van laptops, beeldschermen en dansende lettertjes (heb de afgelopen week 50 uur gewerkt :D )
- 28 juni: HeroClix gespeeld
- 29 juni: optreden op het Pop en Jazz festival van het UCK (toegang gratis, wij spelen om half 2) / 's avonds tijdens de WK wedstrijd tegen Mexico naar de Jersey Boys *goeie timing*
- 30 juni... tja, werken natuurlijk en het kwartaal afsluiten. En dan is het onderhand alweer juli...

Gelukkig kan ik heel goed plannen :D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown