Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

woensdag, april 06, 2011

Mooie Lieve Morgan

Afgelopen maandag heb ik het Dolfinarium maar weer eens bezocht. Even lekker in mijn eentje rondslenteren door de verlaten straten van het park. Het was namelijk heerlijk rustig, maar niet ongezellig.
Terwijl de zon heerlijk scheen, de Steller zeeleeuwen lagen te zonnen en Igor de walrus de lente in zijn bol had waardoor je hem over het hele park kon horen fluiten, bezocht ik de Dolfijnenshow in de Dolfijn Domijn en wachtte met smart op half 2.
Want om half 2 mochten we weer bij Morgan kijken.
En o wat is ze mooi geworden! Ze is sinds binnenkomen in het Dolfinarium 600 (!) kilo aangekomen en dat is te zien. Ze ziet er nu tenminste uit als een echte orka: lekker gevuld, met een mooi gestroomlijnd (en zeker niet ingevallen) lijf.
Het was echt genieten om haar zo te zien. En waarschijnlijk vond ze haar bezoekers ook wel weer gezellig: ze bleef in ieder geval voor het raam hangen en loerde naar ons. Ondertussen was ze lekker aan het spelen en gekke geluiden aan het maken.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown