Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

donderdag, april 21, 2011

Genieten van de tuin

Het is nu bijna tien uur 's avonds en we zitten gewoon nog buiten! Echt heerlijk.
Tuinieren is niet mijn ding en mijn papa had er in zijn eentje ook niet zo'n zin meer in, dus hadden we een zeer weloverwogen en nauwkeurig aangelegde wilde tuin. Maar ja... daar raak je een keer op uitgekeken nietwaar. Toch heeft papa dan weinig aan mij...

Sindskort hebben we nieuwe buren. Heel gezellige mensen, dus we hadden direct een leuke klik. Gelukkig weet de buurman van aanpakken, vooral dankzij zijn lange carrière in het aanleggen van tuinen. We hadden dus weinig te vertellen: want na een visite bij Ploon stond de buurman en een vriend van hem onze tuin leeg te halen.

En dat was geweldig!

En nu... zitten we dus in de tuin. Hij is kaal en leeg en er moet nog gras in, maar wat is het heerlijk om zulke gezellige buren te hebben. Dat worden nog een heleboel gezellige zomeravonden.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown