Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zondag, april 10, 2011

Even voorstellen: Erica

Een van de karakters in mijn boek DANCE SoulBlues is het zusje van Eric, genaamd Erica. Een grappige jonge meid die probeert alle dingen in haar leven met elkaar te combineren. Ik vind haar als karakter zo leuk, dat ik een spin offje met haar aan het schrijven ben. Mag ze zichzelf even aan jullie voorstellen?


Hoi allemaal!
Mijn naam is Erica en ja, ik ben een beetje prettig gestoord. Ik hou van schrijven, muziek, shoppen, tv kijken én van de toneelclub. Lachen hoor, zo op school. Ik ben nog vijftien en heb helaas nog een fiets… Maar ach, zo erg is het niet, want ik mag bij mijn broer achterop (of achterin want hij is 5 jaar ouder en heeft al een rijbewijs!). Onwijs handig. Ik maak van alles mee op school, met mijn beste vriendin Aurora en natuurlijk ook thuis. En deze dingen wil ik graag met je delen. Want gedeelde smart (of vreugde)… Na, je begrijpt het wel!
Dikke kuzzies, Erica


Binnenkort zal ze een avontuur met jullie delen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown