Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

vrijdag, april 01, 2011

Its Coca Cola & Maroon 5 Friday!


Is Anybody Out There

...?

Jazeker wel! Ik ben hier! En ik was vorige week aan mijn laptop gekluisterd With Maroon 5 toen ze dit nummer in 24 uur schreven. Je kunt je misschien voorstellen dat ik uit mijn dak ging vanmorgen toen ik het nummer (eindelijk) kon downloaden. En wat een heerlijk, aanstekelijk nummer is het geworden. En weet je wat ook zo leuk is... ik was een (waarschijnlijk van vele) van de Twitteraars die de songtitel als suggestie had gegeven. HiHi...

Enne... Coca Cola vindt mijn foto AWESOME:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown