Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

dinsdag, december 21, 2010

Melancholisch

Ik weet niet wat het is
Maar sneeuw, dat maakt me blij
Alsof er nooit iets anders is
En in de verte daar loop jij

Ik weet ook niet goed waardoor het komt
Maar door sneeuw maak ik een reisje
Alsof het zo altijd is bedoeld
Door sneeuw voel ik me een klein meisje

Ik weet niet goed waarom dat zo voelt
Maar ik wil buiten spelen
Totdat je van kou niets meer voelt
Ik wil het met andere delen

Ik weet niet precies wat het is
Toch is het voor mij heel logisch
Alsof er nooit iets anders is
Sneeuw maakt mij melancholisch...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown