Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

vrijdag, december 10, 2010

Morgan gaat niet terug naar zee

Vandaag zal om 18.15 bij EénVandaag het officiële statement wereldwijd bekend gemaakt worden, maar volgens Hans Schutte van RTL Nieuws die bij de persbijeenkomst aanwezig is en er direct op los twittert (ik word steeds blijer van dit medium!) gaat orkaatje Morgan niet terug naar zee. Deze beslissing is genomen na het grootschalige onderzoek van wetenschappers. Deze hebben wereldwijd gespeurd naar de familie van Morgan, maar dit is niet voldoende gelukt.

Nu terugzetten zou betekenen dat Morgan geen overlevingskans zou hebben... en dat is toch wel het belangrijkste, want het Dolfinarium heeft niet voor niets samen met SOS Dolfijn Morgan gered: om haar te laten overleven.

Omdat het Dolfinarium geen andere orka's in 'huis' heeft, zal Morgan niet in Harderwijk blijven. Waar ze wel naar toe gaat wordt de volgende stap in het onderzoek. Voorlopig zal Morgan tot dat die beslissing is gevallen, gewoon in haar bassin blijven.

Het is jammer dat ze niet terug kan naar zee, ik hoopte het wel - zou geweldig zijn - maar was er van meet af aan al bang voor dat het niet zou gaan lukken. Morgan is zo jong... en ze vindt mensen volgens mij best wel leuk. Lieve Morgan, het volgende hoofdstuk van je boek is begonnen... ik ben benieuwd hoe het verder gaat!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown