Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

donderdag, april 19, 2007

Uitgenodigd door Hunkemöller

Uitreiking Cheque aan Sylvana Simons t.w.v. € 100.000,-

Vandaag was ik voor Lijfblad uitgenodigd door Hunkemöller. Zij gingen vandaag namelijk hun ingezamelde geldbedrag overhandigen aan presentatrice en ambassadrice van Pink Ribbon, Sylvana Simons. Dus ik vanmiddag naar Hilversum, waar het hoofdkantoor van Hunkemöller is gevestigd. Een prachtig pand, met een mooie, gezellige kantine, waar twee grote posters van Sylvana hingen, slechts gekleed in een grote pink ribbon. Hier zou de overhandiging plaatsvinden. Met (helaas) een klein publiek. Natuurlijk waren er mensen van KWF Kankerbestrijding aanwezig, van Hunkemöller zelf en een fotograaf van de lingerieketen, en een redactrice van Knip... en ik. C'est ça en dat vond ik wel jammer. Daarentegen mocht ik wel zelf foto's maken. Eentje hiervan komt in Lijfblad, want dit moet natuurlijk wel even vermeld worden in mijn eigen tijdschrift. En eentje ervan zie je hier... op mijn eigen blog!

Het leukste vind ik dat ik als Hunkemöller-klant dus ook een beetje aan deze gift hebt bijgedragen... en dat maakt zo'n bedrag toch nog wel een tikkie meer bijzonder.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown