Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

vrijdag, april 13, 2007

Lang weekend

Eindelijk!

Jawel, ik heb een lang weekend.
Nu hoor ik je denken: maar zij heeft toch altijd een lang weekend met der vrije maandag?
Ja, klopt. Helemaal. Maar met afgelopen Pasen waarbij iedereen in ene een lang weekend had en ik dus dinsdag geheel in de war in de auto stapte en eigenlijk pas op mijn werk er achterkwam dat het inderdaad geen maandag was, ben ik nu wel toe aan een extra 'maandag' voor mezelf.
Dus ik ga volgende week woensdag pas werken.

Ik ga heerlijk genieten van mijn lange weekend! Nu zijn de dagen al aardig ingedeeld. Morgen clixen, zondag sporten, maandag sax kwartet, boodschappen doen en op Henkje passen en dinsdag met knikkende knietjes met Basje naar de dierenarts voor zijn spuiten, daarna nog les en Toeter & Groef en nog een keer boodschappen doen... Dus heel veel tijd voor mezelf zal ik niet hebben, maar het is wel lekker om even een half uurtje langer in je bedje te kunnen blijven liggen!

Duz... Ik heb een lekker lang weekend!
Woehoe!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown