Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

maandag, april 30, 2007

Dancing with the stars

Bart, de dichter

Dat hij eigenlijk kon dansen, wisten we al bij de eerste show. Dat hij een dichter is, wisten we al langer. Tja, ik kijk graag naar Dancing with the Stars en hoewel ik altijd vreselijk moe word van Bart Chabot, heb ik nu van hem genoten.

Gisteravond was de uitslag weer en ik hoopte dat Martijn Krabbé erbij zou blijven, maar toen hij met Roemjana overbleef met Bart en Kimberly, was ik daar even niet zo zeker van. Maar, Martijn mag nog een weekje blijven, Bart moest helaas naar huis. En bij zijn afscheidswoorden aan Kimberly kwam de dichter weer naar boven.

'Kimberly is een vlees geworden engel. Ze is mooi van buiten, maar nog veel mooier van binnen. Ik weet niet welke kant ze op gaat, maar ik hoop wel dat de zon haar pad altijd zal blijven beschijnen.'

En dan pinkt een ieder weer een traantje weg... En zien we dat Bart Chabot ook heel serieus en lief kan zijn.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown