Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

dinsdag, april 17, 2007

Dappere Bassie

En een dapper vrouwtje

Zo.
Vandaag voor het eerst helemaal alleen met Bassie naar de dierenarts gegaan. Het was ook wel weer nodig, want hij moet natuurlijk wel vakantieklaar gemaakt worden. En zonder Bassie ga ik niet op vakantie.

Dus.
Met knikkende knietjes naar de dierenarts gereden, alwaar Bas bibberend met mij plaats nam in de wachtruimte. Eenmaal binnen nam hij bibberend plaats op de behandeltafel. En hij kreeg een lichtje in zijn oogjes en oortjes. Even naar het hartje geluisterd. Gewogen, billen uitgeknepen en daarna zijn prikken (rabiës en cocktail) gekregen. En hij gaf geen kick!

Lief hoor.
Maar ja, toen moest hij nog een chip in zijn nek krijgen... en dat moet wel zeer gedaan hebben, als ik zijn gezichtje zo zag, maar weer klemde mijn dappere hondje zijn kaakjes op elkaar en liet het niet merken. Maar daarna was hij wel heel blij dat hij weer naar huis mocht.

En nu ligt hij te slapen.
En heb ik eindelijk gegeten ;-).


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown