Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

maandag, februari 19, 2007

The Wiz

Blik in de supermarkt

Ga ik nietsvermoedend mijn fotorolletjes van afgelopen weekend - en daarvoor - naar de Hema brengen, hoor ik in ene de Nederlandse versie van 'Brand new day' over het nog half gesloten winkelcentrum schallen. Dus ik achter de muziek aan en wat blijkt...

liep de Blikkenman in onze appie. Niet om boodschappen te doen, maar als promo van de nieuwe AH & The Wiz actie. Kan ik mezelf wel voor mijn kop slaan dat ik mijn cameraatje niet bij me heb, maar gelukkig... kan ik foto's maken met mijn mobieltje.

En na een zeer vriendelijke vraag of ik een foto van de Blikkenman mocht maken en hij volmondig 'maar natuurlijk' antwoordde, is dit het resultaat.



Cool man! Ik ben helemaal happy, en ging haast huppelend naar huis...

Laat je voeten gaan en hou je handen schoon. Ga nou maar, ga nou maar gewoon!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown