Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

woensdag, februari 07, 2007

Jazzy Berry speelt...

Groovy

Zozo. Gisteren had ik twee uur in de file gestaan vanuit Haarlem naar huis, maar wat mijn avond helemaal goed maakte was de eerste bandrepetitie met Toeter & Groef. En grooven dat was het echt! We hebben twee heel lekkere sixties nummers staan spelen, en het was echt leuk om te doen. Zo naast het kwartet en les ook wel eventjes wat anders, maar alles is op elkaar toepasbaar! En dat maakt het eigenlijk nog leuker en interessanter.

Want... wat ook wel groovy is, is dat we Mas Que Nada met het kwartet doen en dat vind ik ook een superlekker nummer!

Dat gaat me een swingend saxofoonseizoen worden!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown