Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zaterdag, februari 03, 2007

Freakin' druk...

alweer

Manman, wat een weken weer. Vorige week was het weer stressen met Lijfblad 2 en tot overmaat van ramp kwam nummer 1 veel te laat uit. Maandag was wel lekker, maar dinsdag was het stressen op het werk en werd ik 's middags ineens hartstikke ziek, saxofoonles dus maar afgezegd. En woensdag hup weer vrolijk naar Almere. En ik ben nog naar een hele gave perspresentatie geweest - met veel blingbling, vulkanische mineralen en Swarovski's - en dan ook nog even tussendoor twee keer naar het voetballen - weer 1 - 0 voor Utrecht in het bekertoernooi, volgende wedstrijd is 28 februari... tegen AZ, en zaterdagavond nog een één nulletje tegen Excelsior - en dan zondagochtend weer sporten... pfoe. En deze week was niet minder druk.

Maandag met veel plezier op mijn Henkje gepast en huiswerk gemaakt voor mijn hafa-examen. Dinsdag lekker saxofoon gespeeld en op woensdag thuis gewerkt om vervolgens in de middag - in een heerlijk winterzonnetje laten we wel wezen - naar Montfoort te crossen voor een afspraak met een klant. Daarna weer naar huis gecrosst, bij Henk gegeten en een gave dvd - Sesamstraats Eerste Stapjes met onder andere een baby Koekiemonster, LIEF - gekeken en later mee naar huis genomen. Donderdag weer naar Almere, laatste opmaakdag voor Lijfblad 2, helemaal afgemaakt en naar de drukker in Polen gestuurd - althans, dat heeft Airmighty Niels 's avonds om half 9 gedaan. De hele dag ben ik druk geweest met het verzenden - lees: in enveloppen gestopt, stickers plakken, per brief frankeren en op stapels leggen - van de bewijsnummers van nummer 1 en daarna deze weggebracht naar het postkantoor.

* Even ademhalen en weer verder... *

En vrijdag was het gekkenhuis om alles wat was blijven liggen af te maken. En toen werd ik 's middags weer niet lekker. Vandaag ging het dan gelukkig weer. Had ook veel beter geslapen eindelijk deze week, zodat ik vandaag kon gaan clixen.

En dat is tevens de reden waarom ik de afgelopen weken niets meer gepost hebt. Zoals je wel kunt begrijpen was ik 's avonds zo blij dat ik thuis was, dat ik op de bank ben geploft en geen zin had om mijn laptoppie op te starten...

Ik hoop dat het de komende week ietsjes minder freakin' druk wordt... althans...

...maandag huiswerk maken voor mijn hafa-examen en sax kwartet, dinsdag persbijeenkomst en eerste keer toeter & groef - voor mij dan - woensdag thuis werken om de nog steeds aanwezige schrijfachterstand weg te kunnen werken, donderdag gewoon werken, vrijdag voor het eerst alleen naar een musical - The Wiz - en zaterdag is er weer Clixen en dan zondag waarschijnlijk voetballen en sporten...

Ach, morgenochtend ga ik me even uitleven op de crosstrainer! Dan komt het allemaal wel weer goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown