Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zondag, januari 28, 2007

Boekbespreking?

SoulBlues

Discussie!?


Hello Peeps!

Zo links en rechts en via de mail of sms krijg ik van mijn vriendjes en vriendinnetjes al berichtjes dat ze mijn boek al hebben gelezen en dergelijke. Hartstikke leuk! Top! Echt waar.

Maarre: waar blijft de aan mij beloofde boekbespreking?
Ja... jullie ja. Ik heb het inderdaad tegen jullie twee in het bijzonder.

Kijk, voor mij hoeft het niet, maar wat je beloofd moet je ook nakomen, toch?
Dus, mag ik jullie bij deze even uitnodigen een bespreking te houden? Je kunt het doen via comments bij deze post of - nog leuker - door in het forum van Keevie & Ik een topic te beginnen.

Ik wacht geduldig af...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown