Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zondag, januari 07, 2007

Keevie & Ik

Waterbak

Vandaag ging ik met Keevie - uiteraard - naar de Fitness club in het stadion. Een gezellige club waar ik nu al weer sinds middennovember zit en al heel wat keertjes ben geweest. Inmiddels heb ik een Personal Trainings Program. En dat heb ik al twee keer in mijn upje uitgevoerd. Het is goed te doen, maar het is wel superzweten! En als ik na al dat vochtverlies weer naar buiten loop, en dan in de motregen terechtkom, dan verlang ik toch wel naar een ritje naar huis in Keev. Maar met Keevie moesten we eerst door de waterbak om de parkeergarage in te komen. En ook weer er door heen op de terugweg. Want dat beetje regen wat zo de hele dag door naar beneden viel, had aardige plassen gemaakt. Maar ach. Na een dik anderhalf uur zweten kan dat beetje water er ook nog wel bij!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown