Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

vrijdag, december 29, 2006

The Godfather of Soul

James Brown, may he rest in peace!

Omdat ik van de week de kranten aan het doorspitten was, kwam ik het bericht tegen dat met Kerst de Godfather of Soul is overleden. Als echte Soulliefhebber hoor ik daar natuurlijk even bij stil te staan. Vandaag zag ik op de tv een rouwdienst en zijn opgebaarde lichaam. Het zag er erg indrukwekkend uit, en er werd mooi gesproken.

Iedereen kent wel - al is het maar van vele verschillende reclamefilmpjes - de klassieker 'I feel good' (tabadabadabadaaaa - ahum sorry, ik liet mij even gaan) en 'Get up/Sexmachine'. Heerlijke muziek om op te swingen!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown