Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

maandag, december 18, 2006

eerste vorst

Krabben...

Vandaag voor het eerst de auto moeten krabben. Niet Keevie natuurlijk, die staat lekker droogjes in de garage, zonder enig last van bevroren ruitjes. Nee, de Chevrolet van mijn papa moest ik krabben. En dat is lastig, want die heeft naar veel ramen, ook een megagroot voorraam... Maar, met de verwarming aan is het gelukt. En kon ik tenminste om negen uur vanmorgen boodschapjes doen en daarna opa wegbrengen naar oma.

Maar, de winter is een feit: met een heerlijk fel zonnetje, een strak blauwe lucht, en de eerste vorst op de autoruiten!

Kom maar op met die sneeuw!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown