Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

vrijdag, december 15, 2006

verstandskiezen

Voor je kiezen

Iets voor je kiezen krijgen, iets achter je kiezen hebben… kiezen komen in de spreektaal best veel voor. En dat valt erg op, nu mijn eigen verstandskiezen – en ik had er maar twee – zijn verwijderd.

Jawel, afgelopen maandag met knikkende knietjes naar de tandarts, met morele steun van pappa (gelukkig) en de tandartsassistente. Na een paar zorgvuldige prikjes voelde ik niets meer en werden heel voorzichtig mijn verstandskiezen getrokken. De ene ging overigens makkelijker dan de andere en daar had ik de rest van de week nogal last van. Maar vind je het gek, na nadere inspectie van de lastigere kies zag ik dat er een fijn haakje aan het uiteinde zat. En dat voel je...

Dus heb ik deze week lekker vanuit huis gewerkt. En best wel een heleboel gedaan. En dat onder de paracetamolletjes. Vandaag was de eerste dag zonder, dus dat gaat de goede kant op. Maar het is wel de reden waarom ik nog niets gepost had op mijn weblog.

In ieder geval ben ik al de hele tijd ermee geplaagd. Zo was ik woensdag bij Airmighty Niels voor de vormgeving van Lijfblad. Ik deed een voorstel en vervolgde met 'maar misschien heb ik er wel niet zoveel verstand van' en dat werd met volle gretigheid betaamt.

Ik kan het nu natuurlijk wel in mijn voordeel gebruiken: want zonder mijn verstandskiezen en in combinatie met mijn blonde haar zal toch mijn IQ weer gedaald zijn.

Ach, we doen er nog eentje… dan hebben we dit stukje ook weer achter de kiezen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown