Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

dinsdag, december 20, 2005

Sax-a-thon

Gister was een ware saxofoonblaas marathon. Althans voor mij.

Eerst had ik lekker thuis staan oefenen en wat Kerstliedjes staan spelen, dus was ik zo anderhalf uur verder.

Daarna had ik om half 8 les tot 8 uur. Even het huiswerk gedaan, besloten dat het klassieke stuk nog beter kan en daarna lekker geïmproviseerd.

Vervolgens had ik een tussenuur - waarin ik in een nieuw Star Trek boek begonnen ben - want om kwart over 9 had ik weer saxofoonkwartet. Ik kan je vertellen dat je dan tegen half 11 's avonds aardig uitgeblazen bent!


Keep-a-playing!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown