Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

vrijdag, december 02, 2005

Altijd nummer 4

Nooit meer zal iemand anders rugnummer 4 dragen in het eerste elftal van FC Utrecht. Het blijft voor altijd het nummer van DiTo, David Di Tommaso. Dit maakte Foeke Booy gisteren bekend in de uiterst trieste en indrukwekkende bijeenkomst in stadion Galgenwaard gisteravond.

Ik ben niet geweest, ik vernam het vanmorgen uit de krant dat het nummer voor altijd van DiTo zal blijven. Niet dat ik niet had gewild, of dat het mij niets kan schelen... het kan mij - ben ik bang - iets te veel schelen en dan moet je jezelf een beetje in bescherming nemen.

Tot tranen toe geroerd las ik vanmorgen het AD/Utrechts Nieuwsblad. Een mooiere gedachte is er niet. Zoals Foeke zei: 'Voortaan staan wij met 12 man in het veld.'

DiTo, ik zal je niet vergeten! Altijd in het hart gesloten. Bedankt voor je sublieme vrije trappen, je enorme inzet en je liefde voor de club. We staan inderdaad voor altijd met 12 man in het veld, want ik weet zeker dat je voor altijd de spelers van FC Utrecht zal inspireren tot nog beter. En gelukkig blijft nummer 4 van jou, al was je voor velen ook nummer 1.


Sander Keller en Stefaan Tanghe dragen de beeltenis van David Di Tommaso met zijn typerende warme glimlach rond door over het veld. © FC Utrecht.

Alles over de indrukwekkende dienst lees je uiteraard op FC Utrecht.nl.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown