Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

donderdag, december 15, 2005

Keevie & Ik

Vuile ruitjes


Pekel, vuil, modder, regen, blaadjes, zand, gruis... Keevies hebben het maar moeilijk met het najaar en de winter. Vieze druilerige dagen, auto's die je passeren, terwijl ze net hun ruiten sproeien en Keev daar wat van meekrijgt, laaghangende zon...

Ik sproei, boen en poets tot ik een ons weeg, maar iedere vijf meter die we rijden, kan ik weer bijna niets meer zien door de ruitjes. Dus ook weer sproeien en tja, je raadt het al... dan zit er weer iemand anders met net schone ruitjes te mopperen.

Ach ja... Ik ga volgende week maar eens met Keevie door de wasstraat, heeft-ie wel verdiend!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown