Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

maandag, december 19, 2005

Freakin' Druk ~ deel 4

Ja, het is weer zover. Het is weer freakin' druk. Te druk dus. Het is zo druk dat ik zelfs vergeet te eten of naar de wc te gaan. Ik moet van alles doen, in een te korte tijd. Oftewel: met kerst doe ik dus echt helemaal niets! Het is maar goed dat ik vanaf donderdag tot aan het nieuwe jaar vrij ben.

Hoe komt dat toch, zul je denken, dat dat meisje het steeds zo druk heeft. Nou, dat zit zo. Aangezien ik mijn broer help op de kerstmarkten, moet ik in een heel korte tijd alles afmaken voor mijn werk. Dat is niet zo erg en ook niets nieuws en ik kan straks in het nieuwe jaar gewoon weer een paar dagen vrij nemen van mijn overuren. Dat is dan zeg maar het positieve puntje. Dus werk is één.

Ten tweede probeer ik nog het studeren op mijn saxofoon in te passen, terwijl ik mijn kerstkaarten nog moet schrijven - don't worry, ik pas ze wel in, in het schema - vandaag zou koken, dus boodschappen moest doen, voor mijn kleine hondjes zorgen, opa naar oma brengen en het werken in. Ook moet ik nog steeds aan de slag aan mijn eigen verhaal, maar dat laat ik maar even zitten. Ik kan niet creatief nadenken als ik weet dat ik nog heel veel andere dingen moet doen.

Zoals de kerstboom opzetten. De was van twee - inmiddels denk ik drie - weken strijken. De boel opruimen. Werken. Cadeautjes kopen...

Pfff... maar weet je wat het is. Lekker druk zijn is eigenlijk ook wel leuk. Ik heb in ieder geval geen tijd om me te vervelen. Toch zal ik mij volgende week niet veel druk opleggen. Wie nog met iets van werk aan komt zetten, mag het in de ijskast plaatsen tot het nieuwe jaar.

Al krijg ik het volgende week ook nog wel druk. Ik moet mijn opdracht voor Script+ maken, het is Kerst, maar dat is gezellige drukte. Tweede Kerstdag is mijn neefje Ron jarig én speelt Utrecht thuis tegen Sparta. Ik wil nog naar Harry Potter. Mijn broer heeft een clixtoernooitje thuis georganiseerd. Ik moet nog vuurwerk halen en dan is het denk ik al weer Oud & Nieuw en 3 januari beginnen de werkzaamheden weer.

Weet je, het wordt tijd dat het Dolfinarium weer open gaat. Ik heb mijn nieuwe abonnement al besteld. Want dat lijkt potdorie wel de enige plek ter wereld waar ik even kan ontspannen...

Tot later! Ik ga nog even verder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown