Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zaterdag, maart 19, 2005

Sci-fi

What to write...

Als alles goed gaat, gaat Script+ toch weer beginnen dit jaar. Er is mij gevraagd een eerste stuk in te leveren... Spannend. Maar wat zal ik sturen? Ik heb een nieuw Sci-fi verhaal geschreven, waar ik vorig jaar al mee begonnen was. Meer als tussendoortje, maar het is toch nog wel een leuk verhaal geworden. Al zeg ik het zelf. En ook wel de moeite waard om mee verder te gaan om het tot een goed einde te brengen. Maar ja... dan rijst de vraag: wat zal ik schrijven? Wat zal ik sturen? Keuzes, keuzes... Ach misschien moet ik niet te moeilijk doen en gewoon bij het begin beginnen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown