Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

dinsdag, maart 29, 2005

Keveralfabet

Nog maar twee letters te gaan en zelfs de moeilijkste zijn ingevuld. Hiermee doel ik natuurlijk op de Q en de X van vorige week. Deze week weer een lastige letter, maar niet voor een Keveralfabet. Want deze week behandelen we de...

van YES!
Veel Keverliefhebbers roepen dit als ze een VW Kever kopen. Ik riep het zeker weten. Yes, yes, yes! Keevie kocht ik in 1998, vlak voor mijn verjaardag. Tijdens de aanschaf nog negentien, tijdens het eerste ritje naar Den Haag alweer twintig. Ik riep yes, omdat ik zo blij was. Anderen roepen het bijvoorbeeld om de unieke vorm en omdat de wagen ijzersterk is. De meeste Kevers zijn heel erg oud, maar rijden nog steeds. Keevie is van '82 en dat betekent dat hij vier jaar jonger is dan ik. Dit jaar wordt hij in april 23. Da's best al oud voor een Keevje. Dus yes, alle Kevers zijn fantastisch! Maar de mijne is toch wel de beste!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown