Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

dinsdag, maart 08, 2005

Keveralfabet

Valentijnsdag is al voorbij, maar anders zou je een extra flesje olie voor hem kopen. Men heeft het wel eens over mannen die hun auto welterusten kussen. Affectie voor je auto is heel normaal, vind ik tenminste. Deze nieuwe letter uit het Keveralfabet past dan ook wel bij mij, want ik heb hier ook een beetje last van eigenlijk... We hebben het hier over de...

van Verliefd
De meeste Keverrijders zijn ooit verliefd geworden op de Kever doordat hun eerste auto een Kever was of omdat de ouders al in een Kever reden. Meestal is het liefde op het eerste gezicht. Daarna laten vorm, kleur, uitstraling en type model je niet meer los. Het is dan ook gewoon een vreselijk lekker ding!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown