Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

woensdag, maart 30, 2005

10.000!

Mag ik iedereen die de afgelopen tweeëneenhalf jaar langs mijn weblog is gesurfd heel erg bedanken voor alle keren dat jullie ook zijn terug gekomen! Dat is namelijk een groot compliment voor mij, want dat betekent dat ' Keevie & Ik en andere verhalen' dus de moeite waard is om bij op bezoek te komen! Daarom ben ik superblij dat ik kan aankondigen vandaag 10.000 bezoekers te heb mogen ontvangen! Wij gaan nog wel een jaartje of wat door. Komen jullie dan zeker nog 10.000 keer terug?



Liefs, Keevie & Ik

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown