Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zondag, oktober 17, 2004

Auw in mijn kaak

Wortelkanaal

Afgelopen zaterdag moest het dan toch gebeuren. Na een week vol pijn in mijn kaak, die donderdag geheel over leek, begon het vrijdagavond weer te kloppen en te steken. En pijn is één ding, maar de tolerantiegrens was zwaar overschreden. Dus zaterdag gebeld naar de tandartscentrale om een afspraak te maken met de weekendtandarts, waar ik die middag nog terecht kon. Dus diezelfde avond nog verdoofd en voor een groot deel verholpen. Drie kanalen had de tandarts schoongemaakt. Terwijl hij dat riep naar de receptioniste die de rekening moest opmaken, dacht ik: ik kan maar één kanaal tegelijk ontvangen hoor...
Die verdoving vond ik van de hele behandeling eigen het minst prettig. Naast het idee te lopen kwijlen en het feit dat ik ineens klonk als Johan Cruijff (chsjl), was ik blij dat ze bij de weekendapotheek welke eigen apotheek ik bedoelde met 'Luffe'!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown