Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

zondag, oktober 24, 2004

Auw...

Eten met Aften

Nee, dit is geen nieuwe naam voor een sleezy kookprogramma op een commerciële tvzender. Dit is wat ik al een week moet doen. Eten met aften. Ik ben namelijk een beetje allergisch voor die fijne ontsmettingsmiddelen op de instrumenten van de tandarts en daar krijg ik altijd aftjes van in mijn mond.

Heel fijn, drie stuks op strategische punten op het tandvlees en onder mijn tong. Eten met aften betekent voornamelijk dat ik wel de laatste ben die klaar is met eten. En dat is eigenlijk wel weer een voordeel... toch?

Morgen weer naar de tandarts voor de cariës, dan die week erop om mijn wortelkanaalbehandeling helemaal af te maken en dan... hopelijk het komende jaar niet meer.

Eten met aften krijgt met deze bezoekjes nog wel een vervolg...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown