Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

vrijdag, oktober 08, 2004

Op de radio

Mening

Vaak heb ik wel een mening, maar ben ik niet iemand die gauw gaat bellen naar radiostations. Maar gisteren zat ik in de auto veel onzin aan te horen over het prepensioen op Radio M en kon het niet nalaten om te bellen. Dat was nog erg grappig, omdat je dan ineens radio luistert via de telefoon. Aan de dj (Mark) heb ik verteld wat ik er allemaal van vind. En dat was eigenlijk best wel eens lekker om te doen...

Misschien dat ik nog wel eens bel als ik mijn mening goed overdacht en klaar heb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown