Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

woensdag, oktober 06, 2004

Poultje hee

Loting

Gisteren was de loting van de UEFA Cup. Ik kreeg in de middag een leuke mail van papa met de poule waar FC Utrecht in zit. Zij gaan het de komende maanden opnemen tegen Club Brugge (België), Real Zaragoza (Spanje), FK Austria Wien (Oostenrijk) en FC Dnjepr Dnipropetrovsk (Oekraïne). De laatste club zal wel een leuke tongbreker voor de radiocommentators worden! Club Brugge is de oude club van Foeke Booy. Als oud-speler is hij door die club geëerd als erelid. Hiervoor ontving hij een speldje met een diamantje erin. Gisteren op Radio M vroeg de verslaggever aan Foeke of hij het speldje nog wel ging dragen de komende tijd. Waarop Foeke antwoordde: 'Als ik naar Club Brugge ga, dan doe ik dat. Het speldje opent namelijk deuren die voor anderen gesloten blijven.' En dat zegt denk ik wel genoeg. Al zullen ze de komende tijd in Club Brugge wel argwanend kijken als Foeke even op 'bezoek' komt!

Forza Utrecht!

Meer over de tegenstanders van FC Utrecht voor de komende UEFA Cup ronde kun je lezen op FC-Utrecht.nl.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown