Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

dinsdag, januari 06, 2004

Ienie Mini

Een klein postje

Dit is een klein postje, niet omdat er geen ruchtbaarheid gegeven mag worden aan dat wat ik vertellen wil. Maar gewoon omdat ik dit niet aan de grote klok wil hangen. Straks blijven jullie allemaal weg... en dat willen Keevie & Ik nu ook weer niet...

Waarom dan dit kleine postje? Nou, gewoon... begin van deze maand had ik 3600 bezoekers en nu, nog geen zes dagen later, al 3700... En dat is toch wel een klein feestje waard?

Hoe komen jullie bij mij en Keevie terecht, vraag ik mij wel eens af. Heel simpel, met zoekmachines en heel veel weten mijn website ook gewoon te vinden.

Enkele zoekwoorden waarop ik de afgelopen maand op gevonden ben:
- foto's René Ponk
- Pascal Bosschaart
- White Christmas
- Songtekst
- FC Utrecht
- Radio M
- John Doe

Gaaf hoor... ben wel benieuwd wat jullie allemaal van mijn weblogje vinden. Dus voel je zo vrij iets in mijn gastenboek te schrijven of mij een mailtje te sturen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown