Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

maandag, januari 19, 2004

Doorweekte selectie

Zeikweer

Welkom terug selectie van FC Utrecht uit het zonnige Spaanse Estepona in het heerlijk zeikweer van Nederland.

Het regent, het regent
De pannetjes worden nat...

Nat? Doorweekt zal je bedoelen.

Maar goed, misschien komt het mooie weer er weer eens aan. Als de jongens dan maar niet met hun zongebruinde koppies nog in het zonovergoten palmbomen Spanje zitten wanneer ze hier weer een wedstrijd in Galgenwaard moeten spelen. Want daar hebben we natuurlijk niets aan.

Succes in de tweede helft van de competitie jongens. Ik zie jullie 4 februari wel weer in de kwartfinale van de Amstel Cup in Galgenwaard. De andere wedstrijden ben ik precies op vakantie in Oostenrijk. Dat heb ik namelijk weer: de eerste wedstrijd van de competitie sta ik met mijn voetjes in de sneeuw.

En dat is heel wat beter dan regen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Reacties worden voor plaatsing eerst ter goedkeuring voorgelegd aan de auteur.

B'Day Countdown