Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

woensdag, januari 14, 2004

Keevie & Ik

Aan de kant!

Ken je dat? Wanneer je in de auto zit en je hoort sirenes gecombineerd met het zien van flitsende zwaailichten? Mijn reactie is dan altijd: wie of wat is het, en moet ik ja of nee aan de kant. Ik heb wel eens gehad, vlakbij mijn werk dat ik de berm in moest voor een ziekenauto. Ook heb ik bij de Utrechtse Jaarbeurs flink gas gegeven om een brandweerauto de ruimte te geven en gisteren moesten Keevie & Ik de bosjes insturen bij de Kinderboerderij om een politiewagen door te laten. Altijd een spannend moment: moet ik plankgas of kan ik aan de kant. Gelukkig kwam het allemaal goed en konden de agenten eenvoudig om ons heen. En hadden Keevie & Ik geen last van de takken. Toen we verder reden, was het zeer duidelijk welke kant de agenten op waren gesjeesd: overal stonden autootjes op de stoep, in uitritten en in de berm. Iedereen aan de kant dus.

B'Day Countdown