Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

maandag, november 03, 2003

Keevie & Ik

Weekje Keevieloos

Keevie wordt vanaf vandaag weer eens lekker vertroeteld met nieuwe onderdeeltjes en een schoonmaakbeurt van zijn motortje... dat betekent dat ik deze week moet treinen...

Hoewel ik treinen helemaal niet erg vind (ik heb het jaren gedaan tijdens mijn studie), zit ik toch veel liever in de pluchestoelen van Keevie.

Muziekje aan en keihard meezingen.

Dat muziekje zet ik nu ook wel aan hoor, maar ik denk niet dat veel mensen het in de trein op prijs stellen als ik keihard ga zitten zingen met mijn walkman mee. Dus...

Ik ben een weekje Keevieloos... maar dan... dan rijden wij samen weer als een trein!

B'Day Countdown