Just me...

Een dag begint. De avond valt. Seizoenen wisselen. Alles verandert... ...ik ook... ...Weet jij nog wie je was?

donderdag, november 06, 2003

Keevie & Ik

O Happy Day!

Tot ziens trein! Bedankt Buschauffeurs! Het was lekker reizen hoor, maar het hoeft voorlopig niet meer!

O Happy Day! Gistermiddag mocht ik Keevie ophalen bij de garage en vanmorgen reed hij weer als een zonnetje onder het herfstzonnetje en de door het gele licht beschenen oranjegouden kronen van bomen door.

O Happy Day! Vanmiddag gaan we ook weer in de herfstzon terug naar huis en dan mag hij weer in zijn garagetje staan soezen tot morgenochtend.

Tja... ik zit nu eenmaal liever in mijn eigen Keevie, met het stuur in mijn handen, voet op het gaspedaal de radio hard en maar meezingen!

Gelukkig is hij weer thuis!


Het kan een nog Happier Day worden vandaag als FC Utrecht een stunt uithaalt in het UEFA Cup duel tegen Auxerre vanavond... Keevie is er klaar voor, met zijn FC Utrecht vaantje!

B'Day Countdown